sobota 13. prosince 2014

Le Camille - Andělsky příjemné bistro


Už to je něco málo přes dva měsíce, co jsem se přestěhovala do Prahy. Tedy přestěhovala... O víkendech jezdím zatím ještě zpět do Brna, ale přes týden jsem v plném pracovním nasazení v Praze. A jelikož velké stěhování je naplánováno až na leden/únor, prozkoumávám postupně terén už teď.

Jeden můj kamarád mě tento týden vytáhl ven a zašli jsme právě do tohoto bistra nedaleko zastávky Anděl. Názvem se tváří francouzské, svým vlastním popiskem na www.lecamille.cz tvrdí, že je české/francouzské/italské. A já bych se klanila spíš k této možnosti, respektive bych možná Itálii díky jejich domácím těstovinám poposunula dopředu. V každém případě tohle ale nevadí, základ je hlavně ten, že vaří z čerstvých a kvalitních surovin.

Už při příchodu na vás dýchne velice příjemná atmosféra domácky maličkého bistra s pár kulatýni stolečky a barovými židlemi. U v celku příjemné (byť maliko zmatené) obsluhy si můžete objednat nějakou dobrotu ze "slané" nebo "sladké" vitríny anebo některé z jejich těstovin . Zajímavá je i pravidelně obměňovaná denní nabídka se sympatickým výběrem vín.

Jelikož se jedná "jen" o bistro a dorazili jsme celkem navečer, objednala jsem si pouze štrůdl extra a svařák. Dokážusi ale celkem dobře představit sem zajít v pracovní pauze na oběď. Večeři na pokec či snad romantiku určitě ne. Štrůdl musím pochválit za super těsto a i náplň, která vážně neměla chybu. Oproti tomu svařák takový zázrak nebyl - asi nikdo nemá rád, když si s vínem lokne u tři hřebíčky. Ty se mohly před podáváním vyndat. Kamarád si dal těstoviny s lososem a nemohl si je vynachválit. Měla jsem možnost ochutnat, ale jelikož já a rybičky nejsme kamarádi, nechali jsme to pouze u pozitivního vizuálního hodnocení.

Kdybych měla moji návštěvu zhodnotit celkově, jako velké plus hodnotím výběr surovin, které zde používají ať už k výrobě baget, koláčů či právě těstovin. Prostředí působí taktéž příjemně, nicméně absence toalet v kritické chvilce nepřidá. Doporučuji určitě na nějaký rychlý oběd či svačinu :)

Hodnocení: 85%

Žádné komentáře:

Okomentovat