čtvrtek 19. března 2015

Kuskus s pikantní směsí aneb co dům dal


Všechno by se mělo využít. A to nejen proto, že by se vám jinak zarvala popelnice, ale prostě a jednoduše proto, že se z toho dá ještě vymyslet uplně jiné jídlo. V celkem krátkém časovém úseku jsem dělala plněnou zeleninu a chilli con carne. No a nějaká zelenina mi zůstala a tak jsem přemýšlela, co s ní. Našla jsem i trochu hrášku a mrkve v nálevu, v zásobě jsem měla i mleté maso. A tak jsem se pustila do téhle směsi. Není to žádná věda, snese to, co máte doma a pochutnáte si.

Ingredience:

500g mletého masa
1 žlutá paprika
1 zelená paprika (barva a počet paprik vlastně víceméně záleží na vás, ostatně stejně jako to, jestli vám třeba zbývají i rajčata nebo nějaká jiná zelenina, která by vám k tomu chutnala)
2 chilli papričky
1 velká cibule
3 stroužky česneku
2 lžíce rajčatového protlaku
1 hrst nakládaných mrkviček
1 hrst nakládaného hrášku
sůl, pepř

Postup:

Na olivovém oleji si osmahněte najemno pokrájenou cibulku a česnek, po chvilce přidejte i nadrobno nakrájené chilli. Když už vše chytá hezkou barvu, přidejte maso, opepřete, osolte, promíchejte a prosmažte tak, aby vám nezbýval ani kousek syrového. Přimíchejte rajčatový protlak a zbytek surovin, přiklopte poklicí a provařte asi deset až patnáct minut. Podávejte s kuskusem, rýží, bramborem, chlebem... na co zrovna máte chuť :)

Tak dobrou chuť :)

Žádné komentáře:

Okomentovat