úterý 17. března 2015

Nový zdroj pro inspiraci aneb mám nejlepšího muže na světě

Nevím, jestli je to ve vašem okolí podobně, ale v tom mém teď slaví spousta mých přátel narozeniny a dokonce jsem tu nedávno psala, že pro jsem pro jednoho z nich chystala dort. No a nejen mé okolí slaví, ale i já jsem jeden z těch březňáčků. Nikdo z nás nemládne a tak to dostihlo i mě a mám zas o rok víc. No co se dá dělat :)

Doma si moc na dárky nehrajeme a hlavní je, že si vlastně vzpomeneme, strávíme pěkný den a dáme si nějakou drobnost. Letošní narozeniny mi ale muž vyrazil dech, když mi daroval kulinářský skvost a bibli v jednom - kuchařku francouzské kuchyně napsaný Julií Child.


Myslím, že není třeba slov. Kdo ví, ví. Pro mě to bylo už dlouho tajné přání pořídit si tuto knížku (spolu ještě s dalšími deseti od Jamieho Olivera a jeho kucharů z FoodTube kanálu) a tak mě můj muž naprosto dostal, dojal, překvapil... Dobře... popravdě si nejsem úplně jistá, jestli mi tou knížkou nechce náááááhodou naznačit, že bych mohla vařit ještě víc francouzských jídel. Ale to mně vůbec nevadí a tak -  snad už brzy - přidám pár nových receptů ozkoušených a třeba vylepšených z této kuchařky. Knížka sice postrádá obrázky, vše je ale naprosto dokonale popsáno od základních surovin a postupů až k finálním výsledkům.

Takže Bon Appétit ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat