pondělí 15. prosince 2014

Mamacoffee - relax po náročném dni


Dnes jsem po dvou měsících, co bydlím v Karlíně, objevila místo, které mám přímo pod nosem a které jsem si hned po první návštěvě oblíbila. A má hned několik výhod - je cca 2 minuty od mé práce a 2 minuty od bytu a dvacet kroků od stanice Křižíkova. Takže značka ideál, pokud se mi nechce rovnou domů, pokud jsem utahaná a mám chuť na kafe... atd :)


Hned po otevření dveří na Vás dýchne úžasná vůně kávy. Tohle na takových podnicích prostě zbožňuju - jako (skoro-už-ne-)kuřák, nemusím zakouřené prostory a nerada po odchodu zaváním jak popelník. Tady to nehrozí. Krásná vůně, žádný shon, pár stolečků, gaučíky a světlé prostředí. Navíc slečny servírky jsou usměvavé a kdyby pak na nás nezapomněly s placením, měly by jedničku s hvězdičkou. Ikdyž se nám totiž válely prázdné skleničky a talřky na stole asi 10 minut a bylo tam skoro prázdno, nikdo je nepřišel odnést a ani se zeptat, jestli něco nepotřebujeme.



Kromě celkem obstojného výběru kávy mají zajímavou nabídku moštů a pár čajů. K tomu i něco málo z jídla a domácí zákusky. Já jsem nakonec neodolala mrkvovému koláči/dortu a právě moštu. Koláč byl prostě L-U-X-U-S-N-Í a tak kdyby na nás slečny nezapomněly, bylo by to na sto procent. Takhle jen na devadesát. A jelikož na mou prosbu o recept my nebylo vyhověno, tak dvacet :D dělám si legraci. Chápu naprosto, že si střeží tajemství a tak to má být. Takže snad si příště aspoň tím placením doženou reputaci :)

Hodnocení: 90%

Žádné komentáře:

Okomentovat