neděle 14. prosince 2014

Nová inspirace

Víkend se u mne prozatím pojí s návratem domů. Doma je pro mě Brno, ikdyž je to trošku komplikovanější, než se to napíše. Z Brna nepocházím, jsem ze Středních Čech, ale v Brně jsem žila zhruba pět let. Jak jsem zmiňovala, jsem teď už jednou nohou v Praze, kde jsem dostala zajímavou pracovní nabídku. Takže během týdne pracuji v Praze a na víkendy se vracím do Brna, kde mám byt, přítele a psa.

U receptu se svařákem jsem zmiňovala vánoční trhy na zelňáku a náš soukromý rituál, který jsme doposud ani jeden rok nevynechali. Už jsme si letos jednou na vánoční punč zašli, ale toho není nikdy dost a tak ikdyž mě celkem Moravák zklamal, vánoční punč je jen jeden a tak jsme se na něj vypravili znova. Když opominu stáda lidí, že se nedalo ani hnout, tak to ale bylo celkem fajn. Při zpáteční cestě jsem se zastavila v Levných knihách a objevila tenhle skvost:


Je to úžasná příručka, která nejen, že popisuje různé druhy ingrediencí, jak se získávají a pěstují, ale taky různé postupy, jejich dodržování a taky přidává zajímavé recepty. Vše je doprovázeno nádhernými fotkami a celkově je to moc pěkne udělané. Původní cena 500, na knížce cena 129,- a u pokladny 99,-. No neberte to :) A tudíž se během svátku můžete těšit na více receptů a povídání, jelikož a) budu na to mít víc času a b) mám super inspiraci, o kterou se s vámi chci podělit.

Takže vám přeji, abyste si našli taky nějakou takovou inspiraci, moc nestresovali ze svátků a užili si je naplno :)

Žádné komentáře:

Okomentovat